vrijdag 16 september 2016

Balansverslag

Ik heb veel gelezen sinds ik klein was, ik ben niet meer gaan lezen sinds vorig jaar. Ook heb ik niet veel nieuws geleerd van het lezen van literatuur, alleen een paar woorden. Ik vond de boeken die ik las op school erg makkelijk. Mijn favoriete boek is de odyssee, het is een erg spannend en bijzonder boek. Mijn top 3 is odyssee, de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween en de lord of the rings. Tolkien, ik weet niet waarom maar hij schrijft op een manier dat je niet kan stoppen met lezen. Fictionele boeken vind ik het leukst. Mijn favoriete boeken zijn niet veranderd, ik vind nog steeds dezelfde soort boeken leuk die ik vorig jaar ook leuk vond. Als ik meer tijd heb en me verveel ga ik meer lezen, anders denk ik dat ik evenveel blijf lezen. Ik wil de nieuwe boeken van de schrijver van de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween nog gaan lezen, maar ik weet nog niet wanneer.

1 opmerking:

  1. Jammer dat je de boeken voor school makkelijk vond; dan heb je weinig uitdaging. Misschien moet je een hoger leesniveau proberen?

    BeantwoordenVerwijderen